איך עובדת נקודת התשתית שלנו בפרנקפורט גרמנייה

תשתית הענן המתקדמת שלנו פרוסה על פני 25 נקודות תשתית ברחבי העולם, הכוללות 10 בארה"ב, 5 בישראל, 3 באסיה, 6 באירופה ונקודת תשתית נוספת באוסטרליה.

המרכזים הללו נבנו כדי להבטיח זמינות גבוהה וביצועים מיטביים לכלל לקוחותינו. מרכז הנתונים הראשי שלנו בתל אביב מהווה את עמוד השדרה של התשתיות הגלובליות שלנו, אך בעקבות מלחמת חרבות ברזל, הוחלט להעביר את נקודת הריכוז הגלובלית שלנו לפרנקפורט, גרמניה, כדי להתמודד עם האתגרים הגלובליים הנובעים ממצבי חירום.

בכל יבשת קיים מרכז נתונים ראשי המנהל את תעבורת המידע, למעט אסיה ואוסטרליה, בהן קיימות מגבלות העברת נתונים כתוצאה מחוקי פרטיות מקומיים.

באסיה, מרכז הנתונים הראשי שלנו ממוקם בתל אביב, בעוד שבצפון אמריקה, המרכזים שלנו בניו יורק ולוס אנג'לס מנהלים את תשתיות ארה"ב וקנדה. באירופה, פרנקפורט הפכה למרכז הראשי לכל פעילותנו ביבשת.

בסופו של דבר, כל התשתיות הללו מתרכזות במרכז הנתונים הראשי שלנו בתל אביב.

המיוחד בנקודת התשתית בפרנקפורט, גרמניה

בעקבות מלחמת חרבות ברזל והמצב הביטחוני הבלתי צפוי, זיהינו את הצורך הקריטי ליצור חלופה לנקודת הריכוז, הבקרה והשליטה בתשתית הגלובלית שלנו, הממוקמת בתל אביב. זאת מתוך חשש לאי זמינות ממושכת של תשתיות חשמל ותקשורת בישראל, שעלולה להיגרם עקב פעולות טרור.

במסגרת "תקנות לשעת חירום" של החברה, הבנו את החשיבות ביצירת נקודת גיבוי אסטרטגית שתאפשר לנו להעביר את מרכז הנתונים שלנו לפרנקפורט, תוך שמירה על המשכיות השירות ללקוחותינו, גם במצבי חירום קיצוניים.